Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 10 Μαΐου 2016

Γλώσσα Στ΄ τάξης: Ενότητα "Μουσεία" - μάθημα 1ο

Κάντε "Κλικ στη μάθηση" στο παρακάτω εκπαιδευτικό υλικό που αναφέρεται στο μάθημα "Το άγαλμα που κρύωνε"...
Το άγαλμα που κρύωνε (Εγκύκλιος Παιδεία)
Είδη κειμένων (Θ. Αρβανιτίδης)
Πώς κάνουμε περίληψη (Θ. Αρβανιτίδης)
Κόμιξ (Θ. Αρβανιτίδης)
Αφήγηση γεγονότων (Θ. Αρβανιτίδης)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου