Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 17 Μαΐου 2016

Γλώσσα Στ΄ τάξης: Ενότητα "Μουσεία" - μάθημα 3ο "Ελληνικό Παιδικό Μουσείο"


Με το παρακάτω εκπαιδευτικό υλικό μπορείτε να ξαναθυμηθείτε θέματα παραγωγής γραπτού λόγου και ύλη του συντακτικού που έχετε διδαχτεί και παλαιότερα. Απλά κάντε "Κλικ στη μάθηση"...

Ελληνικό Παιδικό Μουσείο (Εγκύκλιος Παιδεία)
Είδη κειμένων (Θ. Αρβανιτίδης)
Σύνταξη των προτάσεων (Θ. Αρβανιτίδης)
Συντακτικό (Θ. Αρβανιτίδης)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου