Μαθηματικά: Αντιγράφουμε και λύνουμε προσεκτικά τα παρακάτω προβλήματα ημέρας:
1) Παρακάτω δίνονται οι βαθμοί στο κριτήριο αξιολόγησης των μαθηματικών όλων των μαθητών της Στ΄ τάξης:
7 |
10 |
9 |
7 |
9 |
6 |
9 |
8 |
8 |
7 |
9 |
8 |
7 |
10 |
8 |
7 |
9 |
9 |
7 |
9 |
8 |
9 |
7 |
8 |
α) Τοποθέτησε τα στοιχεία του πίνακα σε αύξουσα σειρά στο παρακάτω πλέγμα:
Τακτοποίηση σε αύξουσα σειρά (από τον μικρότερο στον μεγαλύτερο) |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
β) Συμπλήρωσε τον πίνακα κατανομής συχνοτήτων που ακολουθεί:
Βαθμός |
Συχνότητα |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
γ) Αναπαράστησε τα δεδομένα στο παρακάτω πλέγμα με ένα ραβδόγραμμα (μην ξεχάσεις τον τίτλο):
2) Στο παρακάτω διάγραμμα γραμμής φαίνεται ο αριθμός μεταλλικών κουτιών που ανακυκλώθηκαν από τα γυμνάσια του Μοσχάτου, κατά τους μήνες Σεπτέμβριο του 2019 έως Φεβρουάριο του 2020:
α) Συμπλήρωσε τον παρακάτω πίνακα:
β) Παρουσίασε τα δεδομένα συμπληρώνοντας το παρακάτω εικονόγραμμα:
γ) Απάντησε στα παρακάτω ερωτήματα:
- Ποιον μήνα ανακυκλώθηκαν τα περισσότερα μεταλλικά κουτιά;
- Πόσα περισσότερα μεταλλικά κουτιά ανακυκλώθηκαν τον Δεκέμβριο σε σχέση με τον Σεπτέμβριο;
- Πόσα μεταλλικά κουτιά ανακυκλώθηκαν συνολικά;
- Αν για κάθε 25 κουτιά η εταιρεία ανακύκλωσης δίνει 0,50 € σε ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα, πόσα χρήματα θα συγκεντρωθούν συνολικά;
Ιστορία: Την Τετάρτη, 3/2, θα γράψουμε το επαναληπτικό κριτήριο αξιολόγησης στην ενότητα Δ΄ "Το Βυζαντινό κράτος και οι γειτονικοί λαοί" (κεφάλαια 17 - 22). Εκτός από το υλικό της αντίστοιχης ανάρτησης, μπορείτε να επεξεργαστείτε και τις εργασίες του επαναληπτικού φύλλου των σελίδων 29, 30 και 31 του Τ.Ε..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου