Γλώσσα: Με τη βοήθεια της προηγούμενης ανάρτησης και του πίνακα της σελίδας 57 (Β.Μ.) με την κλίση των επιθέτων σε -ής, -ιά, -ί, κλίνουμε στο τετράδιό μας, σε ενικό και πληθυντικό, τις συνεκφορές ο βυσσινής φιόγκος, η κεραμιδιά γάτα, το θαλασσί χρώμα. Επίσης, συμπληρώνουμε τις ασκήσεις 3 και 4 της φωτοτυπίας για τα επίθετα που είχε δοθεί την Τρίτη.
Μαθηματικά: Ξαναθυμόμαστε, με τη βοήθεια της αντίστοιχης ανάρτησης, την εφαρμογή 2 και το 1ο ερώτημα του "Αναστοχασμού" (σελίδα 50 - Β.Μ.), προτού λύσουμε τα προβλήματα 1, 2, 3 και τη "Διερεύνηση - Επέκταση" (χωρίς το τελευταίο μέρος της, βεβαίως), στις σελίδες 49 και 50 του Τ.Ε..
Γεωγραφία: Εξασκούμαστε στο να εντοπίζουμε πάνω στον άτλαντά μας τα νησιωτικά συμπλέγματα της Ελλάδας και διαβάζουμε πολύ καλά τα υπογραμμισμένα των κεφαλαίων 10 ("Μεγάλα νησιωτικά συμπλέγματα και νησιά της Ελλάδας") και 11 ("Η ζωή στα νησιά"). Δεν ξεχνάμε να συμβουλευτούμε και τις αντίστοιχες αναρτήσεις, κάνοντας "Κλικ στη μάθηση" εδώ κι εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου