Γλώσσα: Συμβουλευόμαστε τη θεωρία για τον ευθύ και τον πλάγιο λόγο από το συντακτικό του σπιράλ τετραδίου μας και μετατρέπουμε στον πλάγιο λόγο τον κυκλωμένο διάλογο της σελίδας 77 του Β.Μ., στο τετράδιό μας. Ακόμη, συμπληρώνουμε τον πίνακα της εργασίας 5, στη σελίδα 47 του Τ.Ε., με τη βοήθεια της εργασίας 4, στην προηγούμενη σελίδα.
Μαθηματικά: Αρχικά λύνουμε στο τετράδιό μας (ή τυπώνουμε και λύνουμε) τα παρακάτω προβλήματα ημέρας (δείτε και την αντίστοιχη ανάρτηση). Έπειτα, με τη συνδρομή της αντίστοιχης ανάρτησης, ολοκληρώνουμε τη "Διερεύνηση" (σελίδα 63 - Β.Μ.), συμπληρώνοντας τον πίνακα και τα τρία ερωτήματα του β΄ μέρους, καθώς και το πρώτο κενό του γ΄ μέρους.
Προβλήματα ημέρας:
1) Παρακάτω δίνονται οι βαθμοί στο κριτήριο αξιολόγησης των μαθηματικών όλων των μαθητών της Στ΄ τάξης:
7 | 10 | 9 | 7 | 9 | 6 | 9 | 8 |
8 | 7 | 9 | 8 | 7 | 10 | 8 | 7 |
9 | 9 | 7 | 9 | 8 | 9 | 7 | 8 |
α) Τοποθέτησε τα στοιχεία του πίνακα σε αύξουσα σειρά στο παρακάτω πλέγμα:
Τακτοποίηση σε αύξουσα σειρά (από τον μικρότερο στον μεγαλύτερο) | |||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
β) Συμπλήρωσε τον πίνακα κατανομής συχνοτήτων που ακολουθεί:
Βαθμός | Συχνότητα |
γ) Αναπαράστησε τα δεδομένα στο παρακάτω πλέγμα με ένα ραβδόγραμμα (μην ξεχάσεις τον τίτλο):
2) Στο παρακάτω διάγραμμα γραμμής φαίνεται ο αριθμός μεταλλικών κουτιών που ανακυκλώθηκαν από τα γυμνάσια του Μοσχάτου, κατά τους μήνες Σεπτέμβριο του 2019 έως Φεβρουάριο του 2020:
α) Συμπλήρωσε τον παρακάτω πίνακα:
β) Παρουσίασε τα δεδομένα συμπληρώνοντας το παρακάτω εικονόγραμμα:
γ) Απάντησε στα παρακάτω ερωτήματα:
- Ποιον μήνα ανακυκλώθηκαν τα περισσότερα μεταλλικά κουτιά;
- Πόσα περισσότερα μεταλλικά κουτιά ανακυκλώθηκαν τον Δεκέμβριο σε σχέση με τον Σεπτέμβριο;
- Πόσα μεταλλικά κουτιά ανακυκλώθηκαν συνολικά;
- Αν για κάθε 25 κουτιά η εταιρεία ανακύκλωσης δίνει 0,50 € σε ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα, πόσα χρήματα θα συγκεντρωθούν συνολικά;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου