Γλώσσα: Αφού ξαναθυμηθούμε τη θεωρία για τη σύνταξη των δίπτωτων ρημάτων [Υ - Ρ - Α - (Α)] από το συντακτικό του σπιράλ τετραδίου μας, συμπληρώνουμε την τελευταία άσκηση της φωτοτυπίας "Η δόμηση της πρότασης_Ασκήσεις" και εξασκούμαστε περισσότερο με τις παρακάτω online ασκήσεις:
Μαθηματικά: Αντιγράφουμε (ή τυπώνουμε και κολλάμε) και λύνουμε στο τετράδιό μας τα παρακάτω προβλήματα ημέρας:
1) Ο Νάσος έχει 124,80 €, ο Βασίλης έχει 245,15 € περισσότερα από τον Νάσο και η Εύα έχει 75,80 € λιγότερα απ' όσα έχουν ο Νάσος κι ο Βασίλης μαζί. Πόσα χρήματα έχουν και οι τρεις;
Λύση:
Απάντηση:
2) Τα παιδιά μέτρησαν τα χρήματα του ταμείου της τάξης στο τέλος της χρονιάς και βρήκαν ότι είχαν συγκεντρώσει 255 €. Αποφάσισαν να προσφέρουν στο "Χαμόγελο του Παιδιού" μολύβια αξίας 24,80 €, τετράδια αξίας 51,25 € και μπλοκ ζωγραφικής αξίας 84,05 €. Με τα υπόλοιπα χρήματα αποφάσισαν να αγοράσουν τέμπερες για την τάξη τους. Πόσο τους στοίχισαν οι τέμπερες;
Λύση:
Απάντηση:
3) Ένας υδραυλικός είχε 700 μέτρα πλαστικού σωλήνα. Από αυτά χρησιμοποίησε 284,55 μέτρα σε μια οικοδομή και 27 μέτρα σε μια άλλη οικοδομή. Πόσα μέτρα σωλήνα έμειναν στον υδραυλικό;
Λύση:
Απάντηση:
4) Σου δίνεται η αριθμητική παράσταση (1.640 + 321,8) - 562,5: Φτιάξε ένα δικό σου πρόβλημα που να λύνεται με την παραπάνω παράσταση και λύσε το.
Πρόβλημα - Λύση:
Απάντηση:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου