Γλώσσα: Αρχικά, αφού ξαναθυμηθούμε την περιπέτεια του Τζίνο (σελίδα 7 - Τ.Ε.), κάνουμε την εργασία 1 (σελίδα 8 - Τ.Ε.), δίνοντας τη δική μας συνέχεια και τέλος στην ιστορία. Έπειτα, με τη βοήθεια των πλαγιότιτλων που γράψαμε στην τάξη και της αντίστοιχης εργασίας που είχαμε κάνει σε προηγούμενο μάθημα στο πρόχειρό μας, φτιάχνουμε στο τετράδιό μας την περίληψη του κειμένου "Πέτρινοι γίγαντες" (σελίδα 62 - Β.Μ.). Τέλος, κάνουμε τις εργασίες 4 και 5, στη σελίδα 63 του Β.Μ.. Ειδικά για την εργασία 5, ασχολούμαστε μόνο με το 1ο σκέλος της, δηλαδή τη διαγραφή των λέξεων που δεν ταιριάζουν στις αντίστοιχες "οικογένειες". Πολύτιμος συνεργάτης μας είναι το εκπαιδευτικό υλικό της προηγούμενης ανάρτησης.
Μαθηματικά: Αφού συμβουλευτούμε τη "Διερεύνηση" (σελίδα 33 - Β.Μ.) και την αντίστοιχη ανάρτηση, διαβάζουμε τη θεωρία, συμπληρώνουμε τις εφαρμογές και απαντάμε στις ερωτήσεις - δραστηριότητες του "Αναστοχασμού" (σελίδα 34 - Β.Μ.). Τέλος, για λίγη περισσότερη εξάσκηση, λύνουμε τις ασκήσεις 1, 2 και 3, στη σελίδα 31 του Τ.Ε..
Γεωγραφία: Διαβάζουμε προσεκτικά τα υπογραμμισμένα του 21ου κεφαλαίου "Η ζωή στα ποτάμια και στις λίμνες της Ελλάδας" (συμβουλευόμαστε και την αντίστοιχη ανάρτηση). Κατόπιν, συμπληρώνουμε τις εργασίες 1 (σελίδα 32 - Τ.Ε.) και 2 (σελίδα 33 - Τ.Ε.). Ακόμη, προετοιμαζόμαστε για το επαναληπτικό κριτήριο αξιολόγησης των κεφαλαίων 16 έως και 21, που θα γίνει στο επόμενο μάθημα (Πέμπτη, 9/3). Οι αντίστοιχες αναρτήσεις με το επαναληπτικό υλικό βρίσκονται εδώ κι εδώ. Τέλος, ολοκληρώνουμε τον χάρτη στο ρυζόχαρτό μας, προσθέτοντας τα ποτάμια και τις λίμνες που έχουμε εντοπίσει στον άτλαντά μας, με τελική ημερομηνία ολοκλήρωσης και παράδοσής του την Πέμπτη, 16/3.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου