Μαθηματικά: Αρχικά, λύνουμε το 3ο πρόβλημα, στη σελίδα 34 του Τ.Ε., καθώς και τα προβλήματα 1 και 2, στη σελίδα 36 του Β.Μ. (δείτε και την προηγούμενη ανάρτηση). Έπειτα, αντιγράφουμε (ή τυπώνουμε και κολλάμε) και λύνουμε στο τετράδιό μας τα παρακάτω προβλήματα ημέρας από τον Πανελλήνιο Μαθηματικό Διαγωνισμό "Πυθαγόρας" του 2021:
1) Ένα διώροφο εκδρομικό πούλμαν ξεκινά από την αφετηρία για μια περιήγηση στα αξιοθέατα της πόλης, μόλις γεμίσουν και οι 64 θέσεις του. Στις 8:05΄ υπήρχαν 8 επιβάτες, στις 8:10΄ οι επιβάτες έγιναν 16 και στις 8:15΄ οι επιβάτες έγιναν 24. Αν συνεχιστεί αυτό το μοτίβο, τι ώρα θα αναχωρήσει το πούλμαν;
Λύση:
Απάντηση:
2) Κάθε φορά που η Δέσποινα έριχνε στον κουμπαρά της ένα κέρμα των 5 λεπτών, ο πατέρας της έριχνε στον κουμπαρά τρία κέρματα των 10 λεπτών. Όταν κάποια στιγμή άνοιξε τον κουμπαρά της, παρατήρησε ότι υπήρχαν μέσα ακριβώς 80 κέρματα. Πόσα € έχει μαζέψει συνολικά η Δέσποινα;
Λύση:
Απάντηση:
Σχολική ζωή: Στο αυριανό πρόγραμμα μαθημάτων θα υπάρξουν κάποιες αλλαγές. Πιο συγκεκριμένα, αντί για μαθηματικά, θα κάνουμε ιστορία και, στο δίωρο της γλώσσας, θα κάνουμε αφιέρωμα στην Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας, θα συζητήσουμε και θα προβληματιστούμε πάνω σε τέτοιου είδους συμπεριφορές και φαινόμενα. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό μας, την Παρασκευή, 10/3, θα έχουμε ολοκληρώσει την ενότητα της ιστορίας, οπότε την Τετάρτη, 15/3, θα γράψουμε το επαναληπτικό μας κριτήριο αξιολόγησης. Τέλος, η επόμενη σίγουρη πρόβα για το θεατρικό μας θα γίνει την Παρασκευή, 10/3, την τελευταία ώρα στην τάξη μας. Καλό θα ήταν να έχουμε μάθει ως τότε τον ρόλο μας, ώστε να αρχίσουμε να συνηθίζουμε τον ρυθμό του κειμένου. Υπενθυμίζω ότι πρέπει να έχουμε πάντα το κείμενο μαζί μας, είτε το χρειαζόμαστε είτε όχι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου