Γλώσσα: Συμβουλευόμαστε τη γραμματική από το σπιράλ τετράδιό μας, τους πίνακες της σελίδας 86 (Β.Μ.) ή την προηγούμενη ανάρτηση και, έπειτα, κλίνουμε στο τετράδιό μας, σε ενικό και πληθυντικό, τις παρακάτω συνεκφορές: ο πτυχιούχος φοιτητής, η αδειούχος υπάλληλος, το ενεργό δελτίο, ο θεράπων γιατρός, η δευτερεύουσα πρόταση, το υπάρχον πρόβλημα. Στο αυριανό μάθημα θα γίνει επανάληψη ενότητας και την Πέμπτη, 27/4, το αντίστοιχο επαναληπτικό κριτήριο αξιολόγησης.
Μαθηματικά: Αντιγράφουμε (ή τυπώνουμε και κολλάμε) στο τετράδιό μας τα παρακάτω προβλήματα ημέρας:
1. Σε ένα τρίγωνο ΑΒΓ η γωνία Α είναι 50⁰ και η γωνία Β είναι 10⁰ μικρότερη από τη γωνία Γ. Αφού βρείτε τα μέτρα των γωνιών Β και Γ, να χαρακτηρίσετε το τρίγωνο ως προς τις γωνίες και τις πλευρές του.
Λύση:
Απάντηση:
2. Ο Μάκης έχει στο σετ των γεωμετρικών του οργάνων έναν γνώμονα, που έχει τη μία από τις οξείες γωνίες του ίση με 45⁰ και τη μία κάθετη πλευρά του ίση με 10 εκ.. Η Βίκυ λέει ότι έχει κι εκείνη στο δικό της σετ έναν γνώμονα που είναι ισοσκελής, με τις κάθετες πλευρές του ίσες με 10 εκ. η καθεμιά. Να ελέγξετε αν τα δύο παιδιά έχουν ίδιους γνώμονες και να δικαιολογήσετε την επιλογή σας.
Λύση:
Απάντηση:
3. Να συμπληρώσετε τον παρακάτω πίνακα:
Είδος τριγώνου ως προς τις πλευρές |
ΓΩΝΙΕΣ |
Είδος τριγώνου
ως προς τις γωνίες |
||
Α |
Β |
Γ |
||
|
30ο |
|
90ο |
|
|
|
25ο |
115ο |
|
|
48ο |
|
70ο |
|
|
60ο |
60ο |
|
|
|
|
65ο |
65ο |
|
|
48ο |
|
72ο |
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου