Γεωγραφία: Σε συνέχεια του χθεσινού μαθήματος, διαβάζουμε πολύ καλά τα υπογραμμισμένα του 2ου κεφαλαίου "Είδη των χαρτών", προτού συμπληρώσουμε τις εργασίες 2 και 3, στη σελίδα 6 του Τ.Ε. (συμβουλευόμαστε και το υλικό της προηγούμενης ανάρτησης).
Γλώσσα: Με τη συνδρομή της αντίστοιχης ανάρτησης, επιλέγουμε τέσσερις από τις σύνθετες με τη λέξη "οίκος" (σελίδα 14 - Β.Μ.) και φτιάχνουμε στο τετράδιό μας από μία δική μας πρόταση ή ένα μικρό κείμενο που να τις συμπεριλαμβάνει.
Μαθηματικά: Αφού ξαναθυμηθούμε τη "Διερεύνηση" (σελίδα 13 - Β.Μ.) και συμβουλευτούμε τη σχετική ανάρτηση, διαβάζουμε προσεκτικά τη θεωρία, την εφαρμογή και τον "Αναστοχασμό" του 4ου κεφαλαίου "Οι φυσικοί αριθμοί". Έπειτα, λύνουμε τις ασκήσεις 1, 3 και 4, στη σελίδα 13 του Τ.Ε..
Ιστορία: Διαβάζουμε πολύ καλά τα υπογραμμισμένα του 4ου κεφαλαίου "Η καθημερινή ζωή στην αρχαία Ρώμη" (βλέπουμε και το πλούσιο υλικό της αντίστοιχης ανάρτησης). Μετά, στο τετράδιο για τα υπόλοιπα μαθήματα, περιγράφουμε σε ένα μικρό κείμενο (μίας ή δύο παραγράφων) μία ημέρα από την καθημερινή μας ζωή στην αρχαία Ρώμη, αν ήμασταν: α) Μονομάχος στο Κολοσσαίο, β) Μεγαλοϊδιοκτήτης γης στην ύπαιθρο, γ) Μικροκαλλιεργητής της υπαίθρου, δ) Κάτοικος φτωχογειτονιάς της Ρώμης και ε) Στρατιώτης σε λεγεώνα. Εννοείται πως καθένας μας επιλέγει ένα από τα παραπάνω και, βέβαια, ανατρέχουμε στην ανάρτηση του κεφαλαίου. Δεν ξεχνάμε ότι την Παρασκευή, 27/9, λήγει η προθεσμία ολοκλήρωσης του project "Ρωμαϊκά μνημεία της Ελλάδας".
Σχολική ζωή: Το αυριανό πρόγραμμα περιλαμβάνει:
Ανθολόγιο
Μαθηματικά
Φυσική
Γερμανικά
Κοιν. & Πολ. Αγωγή
Αγγλικά
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου