Γλώσσα: Συμβουλευόμαστε το κείμενο "Ο φίλος μας ο άνεμος" (σελίδα 16 - Β.Μ.) και την προηγούμενη ανάρτηση και συμπληρώνουμε στο τετράδιό μας τον πίνακα σύγκρισης του δίπτυχου "Ανεμόμυλος-μυλωνάς / Καράβι-καπετάνιος" (βλέπουμε και το παράδειγμα).
Μαθηματικά: Αντιγράφουμε (ή τυπώνουμε και επικολλάμε) και λύνουμε στο τετράδιό μας τα παρακάτω προβλήματα ημέρας (θυμόμαστε και τη σχετική ανάρτηση):
1. Να βάλεις το σύμβολο ισότητας (=) ή ανισότητας (>, <) ανάμεσα σε κάθε ζευγάρι φυσικών αριθμών:
α) 20.108.256 ____ 3.845.729 β) 5.807.694 ____ 5.807.964
γ) 852.106.917 ____ 852.106.917 δ) 1.487.085.352 ____ 1.487.085.342
2. Συμπληρώνω τον παρακάτω πίνακα:
κατά 3 ΜΧ μικρότερος |
αρχικός αριθμός |
κατά 2 ΔΧ μεγαλύτερος |
|
14.351 |
|
|
48.519 |
|
|
112.735 |
|
|
501.812 |
|
|
2.387.537 |
|
3. Χρησιμοποιώντας τα ψηφία 0, 1, 3, 7, και 9 από μία φορά το καθένα, να γράψεις:
α) τον μικρότερο άρτιο πενταψήφιο φυσικό αριθμό → ___________
β) τον μεγαλύτερο περιττό πενταψήφιο φυσικό αριθμό → ___________
γ) άλλους πέντε διαφορετικούς με τον παραπάνω άρτιους πενταψήφιους φυσικούς αριθμούς:
__________ __________ __________ __________ __________
... και να τους βάλεις σε αύξουσα σειρά:
__________ __________ __________ __________ __________
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου