Γλώσσα: Συμβουλευόμαστε την προηγούμενη ανάρτηση και φτιάχνουμε το αφιέρωμα στον/στην αγαπημένο/η μας αθλητή/τρια στις σελίδες 50 και 51 του Τ.Ε.. Αν δεν έχουμε τη δυνατότητα να τυπώσουμε φωτογραφίες του/της, ζωγραφίζουμε μόνοι μας όσο καλύτερα μπορούμε το πορτραίτο του/της. Τέλος, κάνουμε την εργασία 8, στη σελίδα 58 του Τ.Ε..
Ιστορία: Μέχρι την Παρασκευή, 3/10, βρίσκουμε και γράφουμε σε καθαρή κόλλα χαρτί πληροφορίες για τις σπουδαίες προσωπικότητες της Αναγέννησης και του Διαφωτισμού (από τον πίνακα της εργασίας 5, σελίδα 7 του Τ.Ε.), ο καθένας και η καθεμιά αυτόν που έχει αναλάβει. Όσοι έχουμε τη δυνατότητα συνοδεύουμε την εργασία μας και με μια εικόνα του. Το αποτέλεσμα του project θα διακοσμήσει το ταμπλό ιστορίας της τάξης. Το κεφάλαιο "Η Αμερικανική και η Γαλλική Επανάσταση" θα ολοκληρωθεί αύριο, εξοικονομώντας χρόνο από άλλα μαθήματα.
Φυσική: Διαβάζουμε προσεκτικά τις παρατηρήσεις και το συμπέρασμα του ΦΕ2 "Αναπνοή και υγεία", με τη συνδρομή της αντίστοιχης ανάρτησης. Έπειτα συμπληρώνουμε τις εργασίες 1 και 2 (σελίδες 110-112).
Σχολική ζωή: Πρόγραμμα Πέμπτης, 25/9:
Δεξιότητες
Μαθηματικά
Πληροφορική
Φυσική
Γεωγραφία
Θρησκευτικά

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου